Translate

Friday, June 30, 2017

Newchic haul

Newchic mi je,definitivno,jedan od dražih siteova što se tiče kvalitete samih proizvoda pa mi je bila čast ostvariti suradnju sa njima.Proizvodi koje sam naručila su došli izuzetno brzo i dobro zaštićeni.
Prvi proizvod kojeg sam dobila sa ovog sajta je ova Kylie paletica.Naravno,fake je,no veoma sam zadovoljna njenom pigmentacijom i izgledom.Boje su iste kao i na sajtu i veoma su pigmentovane i izrazito lijepe.Iako je paletica bila dobro zapakovana i zaštićena dvije sijenke su se razbile,no i taj problem sam riješila i represovala ih tako da su sada još više pigmentirane i izražajne.

Pakovanje je naročito simpatično i identično pravom pakovanju Kyliene paletice da čak dobijete i poruku kao u pravoj Kylie Jenner paleti.Odlično se blendaju i ne stvaraju nikakve probleme iako su fejk.

Drugi proizvod kojeg sam dobila sa sajta Newchic je ,svima dobro poznat,emoji jastuk.Prva stvar koju moram napomenuti-premekan je.Pored toga izgleda fenomenalno! Iskreno,nisam očekivala da će biti ovako sladak već sam očekivala jedan od onih emoji jastuka koji nisu čak ni u obliku kruga koliko su loše urađeni,no ovaj je odličan i imate moje preporuke!

Treći,ujedno i zadnji,proizvod je jastušnica koju ste mogli da vidite u wishlisti za ovaj sajt.Prije svega,izgleda prelijepo,slika na njoj je ista kao i na sajtu i stvarno u šolju kafe i dobru knjigu izgleda još bolje.Što se tiče materijala nisam neki ekspert,no meni se čini sasvim uredu.

Imate sve moje preporuke za ovaj sajt.Proizvodi su odlični i sajt je sasvim siguran.






22 comments:

  1. Predivan post, draga. Jako mi je drago što si sa nama podelila svoje utiske. Sve stvarčice su jako divne. Posebo emoji jastuk. Najslađa stvar što je iko mogao izmisliti.

    Ne volim leto, bila sam vegeterijanac, htela sam da odustanem od bloga - Q&A | laAdda

    ReplyDelete
  2. I ja sam nedavno poručivala s ovog sajta i čekam da mi stignu proizvodi. Sad mi je baš žao što nisam vidjela da imaju i ovu kylie paletu, divne stvari. Emoji jastuk je predivan i pitanje da li sti platila carinu?

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ReplyDelete
  3. Predobar post!Stvari su predivne!Jastuk je presladak!♥
    -Ukoliko želiš pogledaj moj blog,značilo bi mi,pratim te,ako želiš uzvrati!♥♥

    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!♥
      Pratim tvoj blog već dugo vremena ☺

      Delete
  4. Divan post draga! Ja obožavam NewChic, skoro sam kupila neke kupaće kostime. Jastučnica mi izgleda prekul. Učlanila sam se na tvoj blog, jako mi se dopada, samo tako nastavi! ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -> www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Post ti je super. Sve stvari su prelijepe, a pogotovo ovaj emoji jastuk, mnogo je sladak.

    PS. Zapratila sam te, ako želiš uzvrati. :)

    ReplyDelete
  6. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  7. Jako mi je sladak emoji jastuk. Skroz mi je simpatičan,ali sve stvari su na svoj način posebne ali jastuk je ipak jastuk heh.
    Ukoliko imaš vremena volela bih da pročitaš moj prvi post. Naime prvi put sam posle dugog vremena počela da se bavim bloovanjem, ukoliko želiš svaki put da ti se pojavi obaveštenje kada postavim novi post možeš da se učlaniš onda na moj blog. Hvala!♥ Link ----
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/06/pocnite-se-menjati.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno,pogledati ću tvoj blog! ♥

      Delete
  8. Odlican post, paletica mi se jako svidja <3 Planiram da uzmem jednu za sebe <3

    Pratim te, bilo bi mi drago ako bi uzvratila <3

    cleopatrassecret.blogspot.rs

    ReplyDelete
  9. Emoji jastuk je zaista presladak <3
    Zapratila sam te pa ako želiš uzvrati :)

    El's Notes

    ReplyDelete
  10. Ovi jastuci su mi prekrasni, iako nemam naviku kupovati fake sminku paleta super izgleda, ali svakako budi oprezna s tim proizvodima.

    My Beauty Empire

    ReplyDelete
  11. Iskreno nisam baš za fake šminku, ali je zato jastuk prosto predivan :) Imaš divan blog :) Prihvatila sam predlog za praćenje, nadam se da ćeš uzvratiti, bilo bi mi drago :)
    Magicni svet lepote

    ReplyDelete
  12. Hvala na preporukama, sada kada budem nesto trebala znam gdje i sto haha. Svida mi se emoji jastuk, jako. Dugo je na mojoj wishlist-i haha. Post je odlican, sigurna sam da cete nastaviti suradnju ili kako to vec ide haha. <3
    https://migsuniverse.blogspot.hr/2017/07/first-one_72.html Nove smo, ovo je nas prvi post. Voljele bismo da ga procitas i podjelis misljenje, ako budes htjela. Follow for follow? <3

    ReplyDelete