enjoyours.com haul

Ćao!
U današnjem postu moći ćete vidjeti stvari koje sam dobila od sajta enjoyours.com .
Prije nego što počnem sa proizvodima htjela bih vam reći koliko sam zadovoljna sa ovom suradnjom.
Sve je prošlo u najboljem redu bez ikakvih troškova za mene.Stvari su došle dobro upakovane i zaštićene.Takve stvari su veoma bitne kada naručujete stvari preko interneta i ovaj sajt je ispunio sve uslove.
A sada na proizvode!!

Prva stvar koju sam naručila su naočale sa prozirnim staklima.Došle su cijele što je veoma bitno.Izgledaju lijepe i simpatične i meni su baš onako tumblr idk why :'D

Druga stvar je kačket sa natpisom 'queen'.Ovaj kačket sam naručila svojoj sestri,ali primjetila sam da je sasvim okej i isti je kao na slici što je još jedan plus.







Treća stvar su četkice!!!Malo je reći da sam se zaljubila u ova prekrasna mala stvorenja.PRELIJEPE SU!
Ja sam uzela u zlatno-bijeloj varijanti i  omgf guys kako su dobre! Dlaka je sintetička ( Spasimo životinje xd) i premekane su!Možda bih ja dodala koju blending četkicu,jer nema niti jedna,ali i ovako su stvarno dobre.

To bi bilo to od stvari koje sam naručila!Imate sve moje preporuke za ovaj sajt!Ako vas nešto od toga zanima linkovi su ovdje:
naočale-LINK
kačket- LINK
četkice- LINK
Također imate i kod za popust 10% - AJL10
A ako taj kod iskoristite pet puta ovaj sajt će organizirati giveaway za vas , so yupp!

sledeći post će biti ili storytime ili moje omiljene knjige

Comments

  1. Super post!
    Pratim te pa ako zelis uzvrati: https://janead.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Čestitam ti na saradnji, nadam se da ćeš nositi i koristiti poručene stvari :D

    Delilah's Stories

    ReplyDelete

Post a Comment