Must watch this fall/halloween!



Helllllou!
Nije dugo bilo posta,ali znate i sami >>škola<<.Yup,vjerujem da tu riječ svi mrzimo ili bar ne volimo.Prvo šta vam želim reči je da sam počela pisati ''knjigu'' na wattpadu,jer ste me svi to tražili nakon posta hot chocolate with me... gdje sam vam pisala o mojim idejama za knjige >>LINK<<.Eh sada imate mogučnost da je pročitate na wattpadu.Link profila,naziv knjige,username možete naći gore iznad pod rubrikom ''moja knjiga'' pa se nadam da ćete ju pročitati.Prvi dio ide brzo poslije ovog posta,pa ako slučajno ne bude kada vi ovo pročitate izaći će u toku dana.Druga stvar kojoj se mnogo radujem je još jedan post o bajramu.Kada sam pisala post o ramazanskom bajramu >>LINK<< svima vam se svidio i željeli ste da pišem i o kurban bajramu tako da će taj post ići u ponedjeljak na prvi dan bajrama.No sada hajdemo na današnji post...
***
Svi znate da sam opsjednuta serijama,filmovima i crtićima,pa ni ova jesenja sezona nije mogla proci bez njih.Pa hajde da vidimo šta to morate odgledati ove jeseni ili noći vještica.

1.Scream(movie and TV series)
O seriji scream sam psala u prošlom postu o serijama >>LINK<< i naravno ne mogu,a ne pomenuti ju i sada.Serijski ubojica,grad sa mračnom prošlosti i grupa tinejđera-ODLIČNA SERIJA.MEđutim,danas smo ovdje radi filma kojeg ,također, trebate pogledati ove jeseni(noći vještica).
Radnja- Prije godinu dana ubijena je majka studentice Campbell, međutim sada se događaju još dva slična ubojstva, i ona počinje sumnjati da je riječ o istom ubojici. Svi su u strahu jer ubojica može biti bilo tko i bilo tko može postati sljedeća žrtva. Campbell postaje meta serijskog ubojice koji svoje žrtve terorizira putem telefonskih poziva. Glavni izvjestitelj je odlučan u namjeri da sazna istinu. U svom istraživanju on dolazi do zaključka da je riječ o istom ubojici koji je godinu dana ranije silovao i ubio Campbellinu majku. Njezin dečko postaje glavni osumnjičeni.*Svi vi koji želite gledati scream seriju danas se počinje emitovati na fox-u u 22 h*
2.Nightmare before the christmas
This is halloween!This is halloween!Helloween,helloween!Ko još nije odlijepio na ovu pjesmu?!
Jedan presladak crtić o noći vještica i božiću sa puno pjesme i plesa.Ovo morate odgledati!
Radnja-
Smješten u svijet u kojem svaki praznik ima svoju posebnu zemlju, film „Predbožićna mora“ prati neumjesnu strast Jacka Skellingtona, voljenoga Kralja Bundeva iz Grada Noći Vještica koji nadzire stvaranje svih demonskih radosti, strahova i iznenađenja, koje njegov praznik tradicionalno izvozi u „stvarni svijet“. Jacku je dosadila ista rutina svake godine i nalazi novu svrhu u životu kad slučajno nabasa na ulaz u Božićni Grad gdje ga odmah oduševe sjajne boje, igračke, ukrasi i topli duh koje ondje otkriva.

Vraća se kući i postaje opsjednut idejom da preuzme Božić pod svoju kontrolu. Angažira odane sugrađane da mu pomognu da postane zamjenski Djed Božićnjak i stvori „novu i poboljšanu“ verziju toga blagdana. Ali Jack uskoro otkriva da i najbolji planovi miševa i kostura mogu ozbiljno zastraniti.

3.Štrumfovi-Legenda o tajanstvenom jahacu
Okej nemojte pomisliti da imam 10 godina,ali ja jednostavno ne mogu odoljeti crtićima,naročito onim sa šarenim listovima i izrezbarenim bundavama,pa su se na mojoj listi našli i štrumfovi.
Radnja-Praznici su trenutno i u gradu štrumfova i svi su uzbuđeni.Kreće tradicionalno natjecanje u branju štrumfgoda.U cilju da pobjedi Hrabri prestraši Pametnog sa pričom o bezglavom jahaču i odnese pobjedu.Međutim kada shvate da je Pametni nestao kreću u potragu i shvataju da je legenda i više nego istinita.

4. Harry Potter
Da li postoji čovjek koji nije gledao ovaj film ili čitao knjigu?Pa,za štagod se odlučite ove jeseni biti će pravi izbor.Naravno,tradicija za gledanje ovog nevjerovatnog filma sa čarobnjacima i jedenje slatkih kokica kod mene je prilično zaživjela.
Radnja-Film počinje na jedan sasvim "bezjački" način, bez ikakvog traga magiji. Harry živi kod svojih rođaka misleći da su mu roditelji umrli u prometnoj nesreći, no kasnije saznaje da su mu roditelji zapravo bili veliki čarobnjaci koje je ubio veoma moćni zli čarobnjak Lord Voldemort. Harry je sav u nevjerici te kasnije shvaća da ima čarobnjačke sposobnosti. Na njegovu adresu stižu razna pisma, a kasnije i sam čarobnjak Rubeus Hagrid koji mu otvara mogućnost odlaska u čarobnjačku školu Hogwarts. Njegovi rođaci se baš i ne slažu s time jer su oni sasvim obični ljudi i žele tako ostati, no poslije ipak popuštaju i Harry odlazi s Hagridom u kupnju novih knjiga, odjeće i ostalih potrebnih stvari. Harry je u Hogwartsu upoznao i nove prijatelje Hermionu i Rona. U školi postaje i jedan od članova Gryffindora, jednog od četiriju domova. 
5.The Addams familly 2
Ovog filma sam se skoro sjetila,jer sam ga gledala baš davno i definitivno ću ga morati odgledati opet.
Radnja-
Gomez (Raul Julia) i Morticija (Anjelica Huston) zaljubljuju se na prvi pogled kada u dom Adamsovih stigne pridošlica – Pubert (Kaitlyn Hooper), njihov nježni, mazni, brkati dječačić. Fester (Christopher Lloyd) izgubi glavu za putenom dadiljom Debbie (Joan Cusack) Jilinsky, a Wednesday (Christina Ricci) i Pugsley (Jimmy Workman) otkriju da je ona crna udovica, ubojica koja planira uvrstiti Festera u svoju zbirku mrtvih muževa. Budućnost obitelji još je crnja kad se zla dadilja uda za Festera i pošalje djecu u ljetni kamp. Ali Wednesday će uz pomoć Stvari dovesti stvari u red.


6.Teen wolf/The vampire diaries/The originals
Ove tri serije sam odlučila svrstati pod jednu kategoriju,jer sam o njima već pisala u postu ''Omiljene serije'' >>LINK<< . Tako da sve možete pročitat tu,jer naravno da jesen ne može proči bez priči o vampirima,vukodlacima,vješticama,hibridima...itd.

7.Supernatural
Ovu seriju sam skoro počela gledati i trenutno sam na drugoj sezoni,ali serija je predobra!!!!!
Prije svega zanimljiva priča,prelijepi Dean Winchester i sav taj humor,pored lova na demone,windige,vampire i duhove.Morate pogledati ovo!
Radnja-
Serija prati dvojicu braće, Sama i Deana. Njih je odgojio njihov otac, John, da progone i ubiju sve one stvorove koji vrebaju u tami, nakon što je njihovu majku, Mary, ubilo nešto natprirodno dok su bili mali.
22 godine nakon tog događaja braća su krenula na putovanje, boreći se usput sa zlom, da bi pronašli svog oca koji je u međuvremenu nestao tražeći onoga koji je ubio njihovu majku... 

Nadam se da ste uživali u ovom postu i da nećete zaboraviti na opciju follow!U komentarima mi napišite koje su vaše omiljene serije/filmovi/crtići koje volite gledati dok je napolju jesenja kiša!

Bye!!

Comments

  1. Gledala sam / gledam sve ove serije a Harrya Pottera sam počela gledati prije nekolika dana i do sad sam pregledala 4 dijela, idemo dalje haha! Super post <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  2. Aaa predivan post *o* tvoje fotke su mi se svidjele jer me podsjećaju na zimu i jesen, božić i novu godinu, stvarno predivno.. Inače i ja sam neko ko je opsjednut serijama i filmovima, pogotovo u to doba godine mi je nekako gušt da ih gledam. Inače pogledala sam film Scream, seriju Teen Wolf i Supernatural i odlične su, kao i tvoj post :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Dodacu te na wattpadu,inace zovem se blablaz3,hehe!Odlican post,kao i uvek!♥:)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  4. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3
    I da, u tijeku je giveaway pa se možeš prijaviti :)
    CALLOFBEAUTY

    ReplyDelete
  5. Draga moja, ovo je odlicna lista filmova i serija, koji su bas onako u mom fazonu, dark, mistik i slično, zato mi se ovaj film posebno dopao. Inače navela si neke od mojih omiljenih filmova a to su Adamsovi i Poter. Takodje moram reci da sam ove strumfove odmah potrazila na netu i moracu da ih pogledam. Inace jako lepo si opisala saki film, kratko ali detaljno,sve pohvale.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. Odličan popis filmova! Još nisam pogledala nijedan film na tvojem popisu, ali jedva čekam kada nađem slobodnog vremena i pogledam *-*

    This is my life

    ReplyDelete
  7. Odličan popis serija i filmova! Ja sam odgledala Štrumpfove i jako mi se svidio film heh. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete
  8. Dobri predlozi, Porodica Adams, Harry Potter i TVD volim da gledam. ;)
    Želiš li da se pratimo? Ja sam tebe počela da pratim. :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Sve deluje tako sjajno. *-* ♥ Odlican post draga, sada imam sta da gledam ove jeseni, hah. :D ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - uloliko zelis pogledaj moj blog ♥

    ReplyDelete
  10. Ovaj post ti je super koristan, ja inače obožavam gledati crtiće i filmove i čim uhvatim vremena gledam ili jedno ili drugo pa mi je baš drago što si preporučila par stvari i neke sam gledala, ali ne sve tako da ću defitivno pogledati i sve ostalo jer ovo što sam čitala mi se sviđa i pogledat ću tvoju knjigu na wattpadu jer i sama tamo pišem ;)
    -Sara

    strujadreams.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment