Translate

Thursday, August 11, 2016

Wishlist from SheIn


Ćao!
Danas vam donosim listu želja sa stranice SheIn.Ovo je druga wishlista koju vam pišem,međutim prva je bila nako bezveze,ali ova je meni jako bitna.Pa bih voljela da kliknete svaki moguci link na koji nađete u ovom postu xd.Link sajta!




*Prva stvar na mojoj Wishlisti je ova naizgled obična majica,međutim ima print rebara i izgleda preekull!Sviđa mi se što je (bar na slici) malo šira i izgleda udobno.Super se može iskonbinirati na neki šorc ili hlače,a možda čak i uz neki svečaniji outfit(ne baš toliko svečani ;))
*Sledeca stvar je ova predivna crna jakna.Ovakve jakne su dosta popularne.Ja hi zovem vrećama :'D ,ali mi se stvarno sviđaju.Postoji i u zelenoj varijanti koja je meni definitivno ljepša,ali vjerujem da će se crna bolje kombinirati.Može vam poslužiti za svaki outfit,baš je onako svakodnevna jakna.
                                                                              
*Ko nije odlijepio na ovu sledeću majicu.Natpis BONJURE BITCHES sam govori.Moje malo poznavljanje francuskog(i to je samo predstavljanje i pozdrav haha) vam govori da ovdje piše ĆAO KU***.Majica je prava legenda i vidjela sam da je dosta njih kupilo ovu majicu i rekli da je kvalitet dosta dobar.Može sa kombinirati za neki jednostavni outfit,uz piđamu ili onako ''za oko kuće'' što bi se kod nas u Bosni reklo.
*Bijele hlače.Izgledaju predobro.Inače izbjegavam bijele hlače,ali ove su preee!!Dobro bi se kombinirale sa ovom majicom i jaknom,a naravno može i za neki svčaniji outfit.Obične bijele hlače mora imati svaka cura u ormanu.
*OVDJE*
*Bliži se školska godina i naravno na mojoj wishlisti je i ruksak,a ovaj je prelijep*-*.Običnog je oblika,pa se ne morate pitati da li će vam knjige moći stati u njega.Prelijepog je dizajna i sa prelijepim detaljima.Ovaj zlatni dio i kožni čine ga prelijepim.Možete ga nositi u školu ili po gradu,a može dobro poslužiti i za putovanja.
*Ja ne mogu izbrojati koliko ovdje četkica ima.Izgledaju dobro i kvalitetno,a naravno ima ih dosta mnogo za jeftinu cijenu.Ako tražite dosta četkica za šminkanje,a ne želite potrošiti hrpu para,ove su dosta jeftine,pa ne škodi probati.

To je to za moju wishlistu,nadam se da ste kliknuli na bar jedan link!Ako niste sad morate XD
Link
Link
Link
Link

47 comments:

  1. Divan post!Zapratila sam te,uzvrati. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!Uzvratiti cu!

      Nadam se da si kliknula na linkove,ali hvala u svakom slucaju!

      Delete
  2. Odlican post!
    sandrablogtips.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!

      Nadam se da si kliknula na linkove,ali hvala u svakom slucaju!

      Delete
  3. Stvari su sve prelepe, ali ranac mi se mnogo dopada :*
    http://thewhiteandgold.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da,ranac je stvarno prelijep!

      Nadam se da si kliknula na linkove,ali hvala u svakom slucaju!

      Delete
    2. Kliknula sam na linkove i pridruzila sam se tvom blogu, pogledaj i ti moj, pa se pridruzi ako ti se dopadne
      http://thewhiteandgold.blogspot.com/

      Delete
  4. Aaaa wishlista je apsolutno savrsena! Sve stvarcice mi se svidaju. Inace sam zadnjih godinu dana bas opsjednuta maslinasto zelenom bojom, tako da bi vjerojatno uzela takvu jaknu umjesto crne. Ruksak je zbilja presladak *-*
    Ako zelis pogledaj moj blog i uclani se, uzvracam: http://shoppingholic-dreamer.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!
      Ja isto,mnogo volim maslinasto zelenu,međutim ova jakna je baš onako tamno-zelena.

      Nadam se da si kliknula na linkove,ali hvala u svakom slucaju!

      Delete
  5. Aaaa wishlista je apsolutno savrsena! Sve stvarcice mi se svidaju. Inace sam zadnjih godinu dana bas opsjednuta maslinasto zelenom bojom, tako da bi vjerojatno uzela takvu jaknu umjesto crne. Ruksak je zbilja presladak *-*
    Ako zelis pogledaj moj blog i uclani se, uzvracam: http://shoppingholic-dreamer.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  6. Divna wishlista. Mnooogo mi se svidja ranac, tako je tumblr. Jakna je takodje super, mozda porucim nesto.
    Voljela bih da posjetis moj blog i kazes mi svoje misljenje o novom postu ♥ ----> Simona's diary

    ReplyDelete
  7. Divan post!Kao i wishlista!Ranac je presladak.A bele farmerke su veoma lepe,ja planiram da kupim neke ovakve.Verujem da će četkice dobro služiti onima koji poruče.Janka je lepa...♥♥ :)


    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!

      Nadam se da si kliknula na linkove,ali hvala u svakom slucaju!

      Delete
  8. Odličan post! Kliknula sam na sve linkove, nadam se da ćeš dobiti ono što najviše želiš :)

    Milica's diary

    ReplyDelete
  9. Dopada mi se svaka stavka! Mada mislim da mi ove bele pantalone ne bi bas stajale :'D Odličan post, pratim te!

    mojsvetmb.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!

      Nadam se da si kliknula na link,u svakom slucaju hvala!

      Delete
  10. Ruksak mi je odličan i morala sam ući u link i pogledati više o njemu.Lista ti je odlična i sve stvari mi se jako sviđaju :)

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Znači,stvari su sve predobre a i ti si dobro sve objasnila.Najviše mi se sviđa majica i rusak.;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!

      Nadam se da si kliknula na linkove,u svakom slučaju hvala!

      Delete
  12. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    ReplyDelete
  13. very nice items! thanks for sharing!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  14. Odličan post. Wish lista je odlična. Kliknula sam na sve linkove čak i one dodatne.

    Novi post - #BTS - Organization tips

    ReplyDelete
  15. Odličan post. Wish lista je odlična. Kliknula sam na sve linkove čak i one dodatne.

    Novi post - #BTS - Organization tips

    ReplyDelete
  16. Cool wishlist! I like this store, there are a lot of interesting clothes!
    Would you like to follow each other? Follow me on GFC and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    ReplyDelete
  17. Replies
    1. Nadam se da si kliknula na link,u svakom slucaju hvala!

      Delete
  18. SheIn stavrno ima divnih stvari. Super stvari si odabrala.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/2016/08/mini-haul-zaful.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!

      Nadam se da si kliknula na linkove,u svakom slučaju hvala!

      Delete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. Wow*-*
    Predivne stvari😍
    Majica je jako kull i po pristupačnoj cijeni❤
    Ova jakna, bez riječi😍
    Ma majica ubija😂😂
    Ahhh, te bijele halče su me oduševile💟
    Ruksak je preeesladak😘😘
    Četkice mi izgledaju ok😊😊
    Stisnula sam na sve linkove❤



    Inače na mom blogu novi post. Nova sam u blogsvijetu pa bih htjela malo savjeta i podrške. Hvala!❤
    http://misslifestylegirl.blogspot.hr/2016/08/country-side.html?m=1

    ReplyDelete
  21. Wow*-*
    Predivne stvari😍
    Majica je jako kull i po pristupačnoj cijeni❤
    Ova jakna, bez riječi😍
    Ma majica ubija😂😂
    Ahhh, te bijele halče su me oduševile💟
    Ruksak je preeesladak😘😘
    Četkice mi izgledaju ok😊😊
    Stisnula sam na sve linkove❤



    Inače na mom blogu novi post. Nova sam u blogsvijetu pa bih htjela malo savjeta i podrške. Hvala!❤
    http://misslifestylegirl.blogspot.hr/2016/08/country-side.html?m=1

    ReplyDelete
  22. Divan post draga .
    Uradila sam wishlist . Ako te zanima pogledaj i ako ti se svidi moj blog zaprati me pa mi napisi komentar kako bih ti uzvratila :)

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!

      Nadam se da si kliknula na linkove,u svakom slucaju hvala!

      Delete
  23. Stvarno sjajna wishlista! ❤❤ Stvarčice koje si odabrala deluju odlično, posebno majica, rančić i četkice. *-* ❤ Kliknula sam na sve, nadam se da će saradnja uspeti. ❤
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - NOVI POST o otmici Marine Joyce

    ReplyDelete
  24. Ovaj ranac i ove cetkice mi se mnogo svidjaju! Pogledaj moj blog ako zelis i postani clan ,javi se da uzvratim<3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadm se da si kliknula na linkove,ali hvala u svakom slucaju

      Delete
  25. Ovo je jedna zaista kvalitetna višlista. Meni se jako dopala, baš je u mom fazonu, to je stil koji ja preferiram. Rado sam ušla u svaki postavljeni link, u nadi da cu ti pomoci. Sve u svemu vrlo gotivan post, nadam se ces uspeti u saradnji sa ovom kompanijom

    Posetite i moj blog: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ReplyDelete