Translate

Friday, August 19, 2016

Storytimee!!!-Moj prošli život :O


Je'l neko gleda Scream ovdje?Jer sam ja od početka znala da je Kieran ubica,čak od prve sezone.Talenat sam.
***
Ćao!
U prošlom postu sam vas pitala koji post želite i bilo je ili storytime ili whats on my phone,tako da danas ide story time,a za dva dana whats on my phone koji će vjerovatno biti whats on my tablet,jer sam telefon naravno izgubila.Ne,stvarno,je li se vama ikada desilo da izgubite telefon ili sam ja jedina koja ga gubi svako malo?Ok,sada kada smo shvatili da nisam baš likuša zavisna od telefona,možemo da počnemo.




Prije nego što pomoslite da sam luda,jer ''imam'' prošli život,pročitajte ovo.
Prije sedmicu,možda,gledala sam neku jutjuberku koja je snimala o svom prošlom životu.A kako sam ja luda za paranormalnim stvarima i vjerujem u sve što mi se servira na pladnju,ja sam krenula da tražim još takvih priča,jer sam oduvijek patila što se ne sjećam prošlog života.Tražeći tako po jutjubu našla sam hipnozu za sjećanje prošlog života.Naravno,prvo se morala gledati utakmica Bayerna i BVB,a zatim hipnotizirati.Prvo što sam očekivala da ću biti je Indijana Džons koji je umro istraživajući piramide u Bosni,ali kada sam se ja rodila za piramidu se nije ni znalo,pa je ta ideja brzo isparila.Zatim sam mislila da sam bila neki FBI agent ili kriminalac zbog moje ljubavi prema vatrenom oružiju.Ni to nije bilo to,pa pročitajte dalje.

Udobno se smjestim,Ajla je isto radila hipnozu btw,zatvorim oči i slušam šta ta žena sa creepy glasom priča.Premotajmo dosadni dio priče,gdje sam ja sva utrnula i sve me boli i gdje me taj njen creepy glas stvarnoo plaši.U jednom trenutku hipnoze morate zamisliti svoje noge(u prošlom životu naravno): nosila sam svijetko smeđe muške gležnjače(svako kome sam pomenula nije znao šta su gležnjače,pa ako ima neki drugi naziv pišite mi u komentare).Još sam uspjela vidjeti smeđe hlače,ali široke,one direktorske xd.Te tamni kaput koji je dolazio do koljena.Zatim je trebalo opisati gdje se tačno nalaziš: bila sam na centru ceste,ali bez auta,samo ljudi oko mene.Visoke zgrade,ali sa neon natpisima,međutim nisam imala ideje gdje sam tačno.Onda moraš skontati koji je datum: bio je 15.septembar.2000. godine.Zatim pitanje gdje radiš i da li imaš neke kolege: bio je odvjetnik i radio je sa nekom plavušom Mayom.Zatim sam se morala sjetiti imena:izgleda da se zvao Antonio.Ima li roditelje: Imao je majku i oca,živjeli su u nekoj maloj kućici izvan grada,američki stil gradnje,međutim njihovog lica se u ovom trenutku ne mogu baš sjetiti.Otac mu je sjedio u velikoj kožnoj stolici koja je baš bila staromodna i smeđa,a majka na istom takkvom kauču.Zvali su se Uroš i Sandra.Zatim se treba prisjetiti njegovih dana kada je imao 10 godina:vidjela sam malog smeđokosog dječaka kako trči u zagrljaj svome ocu,koji je idalje sjedio u onoj istoj fatelji.Igrao se fudbala ispred te kuće, sa svojim prijateljima.Bilo ih je par,možda trojica,čudno obučeni,onako staro.Imali su dva gola i loptu i igrali fudbala ispred kuće na travi.Njih se isto sada ne mogu sjetiti,ali imali su smeđu i crnu kosu.I na kraju fatalni završetak,kako je umro: bila je Nova godina,31.12.2002.,dan kada sam ja rođena.Bilo je jutro,ona ista ulica.Ljudi su hodali ulicama sa nešto malo snijega na malim hrpicama.On je zabrinut trčao ulicom.Neko ga je dovikivao.U drugom trenutku,udarilo ga je auto.Njegova cura,Maya,udarila je autom u hidrant,dok je on trčao ka njoj,neko je pokušavajući da zaobiđe njeno auto,vozeći brzo,uspjeo ubiti njega.I zadnja scena koje se sjećam je Maya na njegovom grobu.

Ajla je isto imala svoj prošli život,bila je rudar po menu Marc.Nije imao roditelje.Igrao se skrivača.Imao je ženu i malo dijete.Za Novu godinu umro je u rudniku sa svojim najboljim prijateljem.Ugl,definitivno čudna hipnoza,da li je samo neki lažnjak moje mašte ili je nekada stvarno postojao odvjetnik Antonio koji je umro željeći da pomogne curi i sretni rudar sa svojom malom porodicom stvarno ne znam,na vama je da presudite.Ali zašto nisam mogla biti Indijana Džons????
Naravno pitanje za vas: Da li vjerujete u prošli život ili ga se čak i sječate?

Bye!!

31 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. *pripremi se za dugačak komentar*
    Kao prvo, tek sam krenula gledati Scream i sad si mi izdala ubojicu :( ali nema veze, vjerojatno to neću ni nastaviti gledati jer mi je postalo strašno... da, ja se plašim svega... a iako se plašim svega opet me zanimaju takve stvari kao što su prošli životi itd itd. zato sam i "glasala" da prvi post bude o prošlom životu i evo ga! hvala ti puno! toliko me zanimaju priče drugih ljudi o prošlim životima da se uopće ne mogu sjetiti svoje.. da,ja vjerujem da postoje prošli životi. tj. ja vjerujem da kad čovjek umre stvori se u nekog drugog čovjeka (tj.bebu) i tako stalno, ali se ničega ne sjeća, tj, možda postoji par ljudi koji se toga sjećaju. znam da sam luda, i to u što "vjerujem" se protivi mojoj vjeri, ali eto, ja jednostavno ne mogu vjerovati da se poslije smrti ništa ne dogodi. tako da mi je drago da čak postoje drugi ljudi koji vjeruju u takve slične stvari. Molim te napiši mi youtubere kod kojih si našla sve te videe jer mene to užasno zanima!!
    i sad si mi ti postala najbolja blogerka (stvarno, ne lažem) jer osim što te zanimaju takve čudne stvari, još i gledaš utakmice! pa stvarno! činiš se kao zanimljiva osoba:D i ja bih htjela da sam u jednom od prošlih života bila nekakav istraživač koji je danas svjetski poznat, ali vjerujem da nikada neću saznati :(

    btw. tko je Ajla? pretpostavljam da je tvoja prijateljica, ali morala sam pitati da znam točno :D ako si ju prije spominjala oprosti, nisam baš dugo član tvog bloga pa onda ne znam hahah
    i također oprosti što pišem ovakve gluposti u tako dugačkom komentaru... :D

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo ti hvala!Video za hipnozu se zove HIPNOZA-Prošli život,tako da samo traži to izaći će ti možda samo dvije hipnoze.Kieran je ubica u drugoj sezoni scream-a pa možeš nastaviti gledati prvu.Meni ta serija i nije nešto strašna,ali kad se u mraku lik sa maskom pojavi ni otkud i nije ti baš svejedno :D.Ni moja vjera (islam) baš i ne podržava taj prošli život,ali ima mnogo ljudi koji su detaljno opisali svoje prošle živote,da zapravo ne možeš vjerovati da je to sve laž.
      Ajla je moja sestra.
      I ne znaš koliko me tvoj dugački komentar nasmijao i oraspoložio,stvarno puno ti hvala!

      Delete
    2. Tek sam sad vidjela tvoj komentar! Baš ću pogledati to sa youtubea da vidim kakav je bio moj prošli život :D

      Delete
  3. Ti si stvarno bila Antonio ??? Isusee... sada i mene zanima što sam bila... daj u sljedećem postu ili barem u odgovoru na ovaj komentar napiši youtuberku ili youtube kanal gdje si pronašla tu hipnozu *-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.youtube.com/channel/UCi07i4UOiiyx0-GFTAdfNbw

      Evo ti link kanala!

      Delete
  4. Hajde,napiši youtuberku,stvarno me zanima,želim i ja to raditi
    Btw,odlično si ovo opisala,i baš ti hvala što si nam otkrila ubicu hahah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.youtube.com/channel/UCi07i4UOiiyx0-GFTAdfNbw
      Evo ti link kanala!

      Hvala!I sry zbog toga :'D

      Delete
  5. Super post,ovo mi prezanimljivo zvuci i prezanimljivo je bilo za citati! Ja iskreno ne vjerujem u prosli zivot,ali vjerujem da nakon smrti postoji vjecni zivot kako nas vjera uci...Ugl nadam se da ces napisati u slj postu tu youtuberku,sve nas zanimaa :D

    Ako mozes,klikni na linkove u zadnjem postu,bila bih ti vrlo zahvalna :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/08/twinkdeals-wishlist.html#comment-form

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!
      Youtuberka je Enn La Rush koja je spominjala svoj prošli život!

      Delete
  6. hi!
    nice post! I am a new follower, maybe you want to follow me back?
    please let me know xoxo

    Verena
    verenasbeautypalace.blogspot.co.at

    ReplyDelete
  7. Zanimljiva priča hehe, ali ja ipak u to ne verujem :'D

    mojsvetmb.blogspot.rs

    ReplyDelete
  8. Ja ne znam da li da verujem u prosli zivot.Lol

    Ukoliko zelis da se pratimo, javi se na mom blogu :)
    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Wow, ovo je ustvari uzasno interesantno! Nekoliko puta sam razmisljala o proslom zivotu i tim nazovimo neobjasnjivm stvarima. Ne moze se reci da vjerujem, ali mi je sve to prilicno fora. Tvoje iskustvo mi djeluje totalno avanturisticki, pogledat cu video (vidim da si linkala u komentarima).
    Posjeti moj blog i ako se uclanis, napisi u komentar kako bi mogla uzvratiti: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Hahhh, ja sam ovim postom oduševljena. Vrlo originalno, vrlo zanimljivo, i vidim da si se baš posvetila tome. Kada je moj prošli život u pitanju,to je jedna vrlo komplikovana situacija. U mojoj kući , tačnije familiji, postoji metod 'tetka preko tetke' koji se prenosi s kolena na koleno (tipa ja sam za 13 rođendan od tetke po ocu dobila neki crni 'magični' prsten koji je ona dobila za svoj 13. rođendan od svoje tetke po ocu, tako da je moj zadatak da kada devojčica mog brata napuni 13. godina, ja njoj poklonim ovaj isti prsten i prenesem joj priču, wow, kakva ludnica, ipak živimo u 21. veku.) Međutim, jednom kada sam otišla kod te bake, koja je prsten dala mojoj tetki, ona mi je ispričala o našem prethodnom životu, i kako smo nas tri nekada davno bile zajedno. Mene je njena priča vrlo intrigirala pa sam je zamolila da mi nastavi dalje. Pričala mi je o tome kako smo živele prvi put, u srednjem veku, u nekom kraljevstvu, i kako su nas ljudi smatrali vešticama zbog načina odevanja, i nekih naših ritala koje smo izvodile drugačije od ostalih ljudi. Zbog toga su nas jednog dana 'obesili za most' jedne reke, na izlazu iz kraljevstva, i sva tri naša tela spustili u tu vodu, ili kako već, te od tada postoji kletva, da nas tri živimo naizmenično, i da se stalno rađamo istim redom, prvo ona, pa moja tetka, pa ja, da bi se održala ravnoteža među 'vešticama'.Kada mi je to rekla, zamolila sam je da prestane, jer su te priče smešne i za malu decu. Osećala sam se vrlo jeftino jer mi je vrlo jeftino i prodala tu priču. Takođe mislim da sam bila ljuta i preplašena, zato sam odmah napustila njenu kucu i vratila se svojoj. Međutim kada sam došla kući jedna tema mi je non stop obasipala um. A to je bila činjenica da mene i dan danas zbog mog odevanja non stop u crne outfitove, ljudi nazivaju kojekakvom vešticom ili sektašicom. Možda je sve to slučajnost, ipak ja sam gotičarka, slušam metal i slično. Ali sam se onda setila da moja tetka ne sluša metal a ipak i nju 'prozivaju' jer i ona nosi crnu odeću. Još uvek postoji misterija i nisam sigurna da li da verujem u to ili ne. Sve činjenice se poklapaju. Slučajnost ili istina, procenite same?

    Moj blog: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!
      Pa,u srednjem vijeku su se neke žene smatrale vješticama i ubijane su zbog toga,pa ako postoji prošli život možda postoji i to.U svakom slucaju cini se,ako nista,kao baš dobra priča!

      Delete
  11. Jako zanimljiv post.Ja sam gledala En La Rush kada je pricala o ovome.Ja verujem u prosli zivot i sve te paranormalne stvari,cak i u 'duhove' tako da cu istraziti jos vise.Moram te pitati,jesi li cula za paralizu sna?

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!
      I ja vjerujem u duhove,cula sam za paralizu sna,ali nikada nisam doživjela.

      Delete
  12. AJOOOOJ SPOILER NO NO NOOOO! Gledam Scream ali zadnju ep nisam još gledala i jooooj moram izbrisati iz glave ovo što sam pročitala hahaha...
    Inače jako zanimljiv post

    Zapratila sam te preko GFC, nadam se da ćeš uzvratiti na moja oba bloga <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  13. Uuu ovo je predobro hehe. Bila si muško u prošlom životu? Ja baš ne verujem u sve te stvari o prošlom životu, ali okej. Tvoj prošli život zvuči zanimljivo.

    Novi post - http://misseslandy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Super ti je ovaj post! I ja takodje verujem u prošli život, moramo negde da odemo posle smrti, zar ne?
    Zapratila sam te, ako želiš, uzvrati!

    Moj blog - http://riverthebookmoth.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  15. Odlican post! Sama tema posta ti je vrlo zanimljiva i orginalna.
    I ja takoder gledam u zadnje vrijeme neka paranormalna iskustva na YT-u, ali ja nikada nisam nista slicno dozivjela niti se sjecam svog proslog zivota.

    ps.Zapratila sam te <333
    beimagi.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Complicated post :D

    Thank you for your lovely comment on my earlier post :D

    Maybe you have time to check out my new post My Homecoming

    Follow me on Google Plus

    Love
    Akanksha

    ReplyDelete
  17. Odlican post!Sve ovo svuci bas zanimljivo!
    Pratim te vec,uzvrati ako zelis!
    http://jovanaslife.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  18. Odlican post!
    Rekla si mi na mom blogu da te zapratim, uzvratii <3333
    darkdiaryd.blogspot.rs

    ReplyDelete
  19. Super post!
    Kieran can't be the killer ,he is too pretty *-*

    počela sam ispočetka blogovati,tkd follow me,uzvraćam ! - myworldajla.blogspot.ba

    ReplyDelete
  20. jako zanimljivo!
    ako zelite pogledajte moj post mozemo se zapratiti :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/08/pastel-olive-layer-dress-and-new-bag.html

    ReplyDelete
  21. OMG odliiicaan post stavrno *---*
    I ja takođe obožavam tako te nadprirodne stvari a tek čitati postove o istiim *-*

    PS. Zapratila sam te,jer ti je blog super,ako želiš možeš uzvratiti jako bi mi značilo <3 Iii da pišem knjigu,u zadnjem postu je kratak uvod,jako bi me zanimalo tvoje mišljenje o tome <3

    Boomy's Place

    ReplyDelete