Translate

Saturday, August 6, 2016

Medijska nepravda prema blogerima


Ćao!
Vjerujem da nije prvi put da čitate ovaj naslov,jer je postao mnogo popularan na blogovima,ali ipak za one koji ne znaju to je kampanja pokrenuta od strane dvije blogerke Amine i Milice.Koje su odlučile otvoriti oči našim medijima i pokazati im da ima razloga da se i blogeri nađu na naslovnim stranama ili u emisijama.Ovim postom pozivam sve vas da se pridružite pisajući ovakav post na vašem blogu ili dijeljenju ovakvih postova na društvenim mrežama uz heštegove sa banera.
PRAVILA
• U postu morate staviti banner kampanje.
• Morate se drziti sustine kada pisete post - Medijska nepravda prema blogerima.
• Ne smete na bilo koji nacin uvrediti jutjubere ili medije.
• Post mora sadrzati odgovore na pitanja koje se nalaze na banneru.
•  Napisite kako se pridruziti kampanji i iznesite svoje misljenje o svemu ovome (nemojte vredjati jutjubere i medije)
• Napisite u postu da su Amina i Milica organizatori ove kampanje,obratite se njima za bilo kakva pitanja.
• U postu mozete koristiti hashtagove #vremejezablogere #kampanja i #medijskanepravdapremablogerima
***
-Zašto mediji ne obračaju pažnju na blogere?
Ovdje možemo samo nagađati,ali bih se ja ttu malo više bazirala na ljude koji su danas sve više upuceni u način rada YouTubera u odnosu na nas blogere.Jednostavno mnogo više ljudi upoznato je sa YouTubetom nego sa bloggerom i mediji to koriste kao način privlačenja publike.Dok YouTubere prate desetine hiljada kod nas su u pitanju stotine ili u najboljem slučaju hiljade.Mislim da i pored medija mi moramo upoznati ljude sa bloggerom i da i on postoji,a jedan od načina je preko medija koji u ovom slučaju ne obracaju pažnju na bloggere.
-Zašto su se svi na Balkanu usredosredili samo na jutjubere?
Gore sam već pomenula kako ljudi nisu upoznati sa bloggerom koliko su sa jutjubom.Danas svi od djece do penzionera znaju za YouTube.Naravno,mi tu možemo pomenuti i današnju potrebu za žurbom,kao što su rekle mnoge blogerke,ali da su ljudi danas malo više upoznati sa bloggerom kao što su sa YouTubetom našli bi vremena,pa i preko mobitela pročitati neki post.Vratimo se na medije,mnogi jutjuberi su na naslovnim stranama,posterima...itd,za razliku od bloggera.Najviše ljudi danas je,vjerujem,za blogger čuli od Zorane,tj. sa njenog YouTube kanala.
-Zašto ljudi nisu upoznati sa svijetom blogera,a jesu sa svijetom jutjubera?
Kako je ova kampanja usredotočena na medije,ja bih ovdje ponovo pomenula televizijske emisije,magazine,intervijue naravno sa jutjuberima.Ako se sjecate,skoro je u emisiji ''Dejana Talk show'' bila priča o jutjuberima.Gdje su oni upoznali svijet sa njihovim načinom rada.Jedna takva emisija,trebala bi pored jutjuba publiku upoznati sa bloggerom i tome kako nije lako niti pisati post.Potrebno je da se jedna takva emisija angažuje da svijet upozna sa bloggerom,kao što su ih upoznali sa jutjubom.I zbog takvih emisija ljudi su više usredotočeni na jutjub.

To su bila moja mišljenja,nadam se da će se svaki bloger koji pročita ovo bez obzira da li imao 500 ili 5 čitaoca pridružiti ovoj kampanji,jer zajedno možemo mnogo toga postići.
#VRIJEMEJEZABLOGERE
#KAMPANJA
#MEDIJSKANEPRAVDAPREMABLOGERIMA

18 comments:

  1. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tnx!
      I'm following you and I hope so you will follow me!

      Delete
  2. Imaš odličan blog pretplati te se na moj blog uzvracam tipsandtricks12345.blgspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!Predplatila sam se,nadam se da ces uzvratiti!

      Delete
  3. Great post dear! I'm a new follower #56. Follow me back please :)
    KIsses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    ReplyDelete
  4. Prvi put sam na tvom blogu i odusevila si me :) #57 Ja sam takodje pisala ovakav post, ako hoces pogledaj. Ti si ovo odlicno napisala, svaka cast. Izgled ti je mnogo lijep, bravo.
    Mnogo bi mi znacilo kada bi pogledala moj blog i uclanila se ako ti se dopadne :)
    Klikni -----> Simona's diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti!
      Učlanila sam se na tvoj blog!

      Delete
  5. Divan post draga !
    Ako želiš zaprati me na GFC pa mi ostavi komentar kako bih ti uzvratila :*


    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  6. Divan post,jako mi je zanimljivo citati i drago mi je da brojni blogeri o tome pisu... Super tema :)
    Ako zelis da se zapratimo,javi :)
    Novi post--> beautyshapes3.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti!
      Zapratila sam te,nadam se da ćeš uzvratiti!

      Delete
  7. Već nekoliko postova sam vidjela o ovome i super da ste odlučili o tome nešto napisati! Učlanila sam se u tvoj blog pa ako želiš uzvrati :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  8. I ja sam skoro napisala post o ovoj kampanji, potpuno se slažem sa ovim. ☺❤ Ljudi nisu upoznati sa bloggerom pa niko ni ne obraća pažnju na nas. :/ Sve u svemu, sjajan post! ❤❤❤
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Odličan post.Stojim iza svega što si rekla.Uradiću i ja ovaj post.Nadam se da će ova kampanja uspeti.Inače član sam tvog bloga,pa ako hoćeš uzrati. ♥♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/2016/08/my-first-post-welcome-to-my-blog.html

    ReplyDelete
  10. Divan post i potpuno se slazem sa tobom. <3

    zapratime uzvracam http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ReplyDelete