What to do when your bored this SUMMER?!?!


Ćao!
Škola se završava za jednu sedmicu,a kod nekog je vec završila,iako ne kalendarski bar za nas učenike to predstavlja početak ljeta.Naravno svi mi imamo određene planove za ovo ljeto,ali šta je sa onim dijelom ljeta kada samo ponavljamo ''Dosadno mi je!''.Eh taj dio je zeznut.

Planning
Prvo što trebate uraditi je staviti sve ideje na papir,sve želje,liste i mogučnosti.Razmislite dobro i sjetite se i najmanjih sitnica koje biste htjeli uraditi ali niste imali vremena.Jednostavno da kada vam je dosadno ne morate razmišljati šta bi ste radili,jer naravno necete se sjetiti svih mogucnosti.Još jedna cool stvar : možete u teglicu napisati neke sitnice koje možete raditi svaki dan kada vam je dosadno i jednostavno izvuci papiric i zabaviti se.


Trip
Naravno prva asocijacija na riječ ljeto je PUTOVANJE.Ako ne sa prijateljima,onda bar sa porodicom možemo provesti jedan ili par lijepih dana na nekom drugom mjestu,moru i sl.Naravno gdje ćete ići zavisi od financijski mogucnosti i koje mjesto zelite posjetiti.Ako cete ipak ovog ljeta propustiti more možete ići na bazene sa prijateljima,jezera i slicno.


Movies and series
Definitivno jedan od lijenih načina za provesti ljeto je gledanje filmova i serija,ali uz kokice,dobru hranu i društvo može postati prava mala zabava.Ako već planirate pogledati par filmova i serija trebate imati i plan za to.Ja vam preporucujem filmove: civil war,sleepover,mean girls,titanic,drag me down to hell,otmica,tracers,harry potter,fast and furious,the duff,expelled,avengers 2,ted,deadpool,the maze runner,lucy,spy,kingsman,dumb and dumber to,pixels,siromašne bogatašice,slikaj ovo...itd itd.
Od serija preporucit cu vam samo Grey's anatomy i House M.D jer su to jedine serije o kojima nisam pričala a da ih baš volim.I da,obe su o medicini i doktorima pa nije baš za svakog.

Cooking
Dok smo išli u školu žurili smo i nismo se baš mogli potruditi oko hrane,a neki cak niu ni doruckovali.Sada imamo priliku izdvojiti jedan dio vremena kako bi napravili neki slastan i zdrav doručak koji bi bio favorit na instagramu.Kolači,sladoledi,sendvici,do nekih zahtjevnijih jela,sve što poželite.Za traženje recepata preporučujem vam coolinariku.I pazite šta spremate,jer po vrucini ljdi vise preferiraju laganija jela.

New hoby
Ono što vam je sigurno potrebno je i novi hobi.Naravno možete se i više posvetiti blogu,ako želite ili ako još niste početi blog.Možete početi i snimati za youtube.Možete fotografisati,što da ne,fotić u ruke i što stignete uslikati:drvo,komarac,list,sunce,nebo,konj,kobila,konjanik,kuća,zgrada...Možete početi crtati,ko zna možda ste potomak Leonarda ili početi trenirati neki sport,a hvala Bogu ljetnih traninga je koliko vam srce želi,kožda vam je Messi ujko,nikada necete saznati.


Možete raditi još dosta stvari kao napraviti zabavu pored bazena,ici u kino,setati svaku vecer,sredivati sobu,citati knjige,sakupljati određene stvari,pisati dnevnik,zaraditi nesto novca,napraviti dugačku dugačku playlistu,urediti sobu,praviti diy-eve,napraviti spa day,ići u kupovinu,praviti nakit,ali to ostavljam za listu stvari koje zelite uraditi ovog ljeta koju cete nadam se napraviti.
Bye!!!

Comments

  1. Odličan post!

    Link mog bloga je:http://nadjaxx.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Ja sam se vec raspustila, mada ceka me prijemni, tako da jos uvek ne mogu da se odmorim kao covek. :) Ali jedva cekam da mi sva ta frka prodje i da najzad otputujem i zaboravim na sve. :)

    Inace zapratila sam te, nadam se da ces i ti mene. :)
    Na mom blogu je post o maturi, pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Meni se skola zavrsava tek 22. :(
    Odlicni predlozi
    Uclanila sam se na tvoj blog. Ako zelis uzv

    mirjanasite.blogspot.rs

    ReplyDelete
  4. Ima tih puno stvari dok je trajala skola a nismo to moglu uraditi jer smo samo morali uciti uciti i uciti ... Hahahah ...
    Extra post bas cu napraviti sebi popis kako bi znala sto cu raditi hahahah ...
    Uzvrati follow ako hoces ..
    Ako neko hoce follow for follow neka dođe na moj blog ... Komentirajte :) Na :) Mom :) Blogu :* <3

    http://jedan-zivot-jedan-san.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  5. Odličan post! Pre svega, čim mi prođe prijemni, idem da se naspavam kao čovek. Posle toga ide sve ostalo :)

    i na javi i u snu
    u dobru i zlu

    ReplyDelete
  6. Super post,jako kreativan!Blog ti je divan,novi sam član,uzvrati ako želiš!!!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete

  7. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    ReplyDelete
  8. Odlični predlozi! Ovo sa teglom mi zvuči sjajno! :)

    jasminadimitri.blogspot.rs

    ReplyDelete
  9. Bas zanimljiv post, mnogo mi se dopada :) Seticu se njega sledeci put kada mi bude dosadno, sigurno ce mi biti od ogromne koristi <3 Sve pohvale za tebe <3333

    www.neramisic.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. U ovo vreme obozavam da citam ovakve postove jer mi je bas dosadno na raspustu! Uh,uzas.Uradicu nesto od ovoga sto si navela,hvala :)
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan,javi se da uzvratim<3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  11. SUPER TI JE POST I SVI SAVJETI *-*

    Ako hoćeš, učlani se u moj blog i komentiraj novi post --> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    P.S. PRESWADAK BLOG <3

    ReplyDelete

Post a Comment