Hot chocolate with me...-opsjednuta serijama


Ćao ljudi!Nakon one wishliste gdje sam baš uvidjela da takve postove uopšte ne znam pisati vraćam se na staro.Danas čitate o stvarima koje su obilježile mjesec februar u postu ''Hot chocolate with me...'' So..Lec get started!
Pa,ovaj mjesec definitivno nije obilježilo valentinovo,ali srećom izmislili smo u školi novi praznik koji pada 2.2.(ili vam drugi drugog).Molim vas da ne moram objašnjavati!!!Ali su ga obilježili odgovaranja,užasna pismena vježba sa 0 inspiracije,priprema za takmičenje i definitivno provjera znanja iz engleskog koja će obilježiti kraj ovog mjeseca u ponedjekljak.No,najviše su ovaj mjesec obilježile SERIJE.
Ništa novo,100 puta sam vam rekla koliki sam fan serija,ali ovo je nešto drugačije,u pitanju su DC Comics serije.Ako ne znate DC najviše radi na serijama o super herojima.Znam,popudalila sam!Hajd da su samo serije,već i filmovi(potpuno sam pukla).Sve DC-ove serije se emituju na kanalu CW(bar ja tako mislim xd ).

The Flsh,Arrow,Constantine,Lucifet,the 100,DC's Legends of tommorow,iZombie,Supergirl su samo neke od serija DC Comics-a.Pa hajdemo redom...

The Flash
Mnogo interesantna serija o mladom forenzičaru i ljubitelju znanosti Berry-u Allan-u koji biva pogođen munjom zbog eksplozije akceleratora čestica napravljenog od strane dr. Herrisona Wellsa,Caitlin Snow i Ciscoa Remona koji će pomoći Berryu da spašava ljude i postane The Flash pomoću svojih super moći zbog kojih može trčati brzinom munje.Međutim,pravi zadatak Berrya je pronaći ubojicu svoje majke...

Omiljeni lik:Cisco Remon
Omiljena sezona: Prva (ima ih dvije)
Omiljena epizoda: Flash VS Arrow
Ocjena:5/5

Arrow
Jedna od mojih omiljenih...
Oliver Queen,milioner(bitno za spomenuti),nesretnim slučajem završava na otoku Lian Yu,negdje u Kinskom moru.Oliver će se morati u potpunosti promjeniti kako bi preživio.Srećom ribarski brod ga pronalazi nakon 5 godina provedenom u čistom paklu i on se vraća u svoj rodni grad Starlling City ispuniti želju svog oca,koju mu je rekao u zadnim minutama svog života,naučiti lekciju sve bogataše i političare koji uništavaju njegov grad,te postaje Arrow.

Omiljeni lik: Oliver Queen,Thea Queen
Omiljena sezona:2 i 4(ima ih 4)
Omiljena epizoda: Legends of  Tommorow
Ocjena:100000/5

Constantine
John Constantine,egzorcist,demonolog i šeprtlja mraćnih vještina,napusti mentalnu ustanovu kako bi spasio svijet od Zla Koje Se Diže.Naime,granica između pakla i zemlje nestaje i demoni,Jedni Od Palih sve češće se pojavljuju na Zemlji,a John,Zed i Chas,zajedno sa anđelom Manny-om pokušavaju zaustaviti čisu katastrofu.

Omiljeni lik:Constantine
Omiljena sezona:prva(ima samo jedna jer je serija ukinuta)
Omiljena epizoda:druga
Ocjena:5/5

the 100
Nakon nekog nuklearnog napada na Zemlji nekoliko stotina ljudi je uspjelo život nastaviti u svemirskim stanicama,koje su se na kraju spojile u jednu tkz. Arku.Nakon 97 godina životnih resursa je sve manje,pa je 100 maloljetnih zatvorenika poslano na Zemlju kako bi ustanovili da li je naseljiva.Tamo se susreću sa raznim čudima zemlje,koja sve ove godine nije bila nenaseljena.

Omiljeni lik:Octavia
Omiljena sezona:prva i druga(ima ih tri)
Omiljena epizoda: ///
Ocjena:4/5

Lucifer
Lucifer Morningstar bio je anđeo,ali je protjeran da zauvijek vlada paklom,međutim odlučuje da napusti pakao i ode u Los Angeles na odmor.Gdje vodi popularan klub Lux i pomaže detektivki Cloie da riješi ubistva,a on zatim kazni ubice.

Omiljeni lik: Lucifer
Omiljena sezona: 1(i ima samo prva xd)
Omiljena epizoda:četvrta
Ocjena:5/5

Supergirl
Rođaka Supermana,Kira, sa svojim rođakom biva poslana na Zemllju,jer njen planet umire.Njen brod skreće sa puta i kada napokon stigne na zemlju njen rođak je već odrastao i postao Superman.Nju daje porodici Denvers gdje odrasta normalnim životom i ne upotrjebljava svoje moći dok pad aviona baš to ne zahtjeva.Od tada ona postaje Supergirl i zajedno sa svojom sestrom koja radi u organizaciji koja se bavi vanzemaljcima spašava svoj grad.

Omiljeni lik: Kira
Omiljena sezona:prva(i ima samo prva)
Omiljena epizoda:prva
Ocjena:4/5

DC's legends of tommorow
Atom,Firestorm,Hawkgirl,Hawkboy,White Canary,Capetain Cold,Heat Wave bivaju pozvani da spasu svijet 2066. godine i postanu legende.Besmrtnik Vandal Savage 2066. vlada cijelim svijetom,pa ga Rip Hunter odluči zaustaviti,jer je ubio njegovu ženu i dijete.Loveći ga kroz vrijeme sa svojim timom.

Omiljeni lik:Capetain Cold(Shnart),Sarah Lance(White Canary)
Omiljena sezona:prva(ima samo prva)
Omiljena epizoda: ///
Ocjena:3,5/5

 To bi bile moje omiljene DC serije koje su definitivno obilježile mjesec februar,nadam se da će slijedeći mjesec obilježiti Marvel,jer ga se trudim zavoljeti,ali DC je DC.Nadam se da ćete pogledati koju seriju,prije svega pogledajte ARROW!!!XDXD.
Bye-Bye

Comments

  1. Čula sam za neke od ovih serija ,ali nisam gledala.Pošto su moje drugarice isto kao I ti opsjednute serijama,ja bih mogla ispričati sve epizode nekih od ovih serija:)Odličan blog!Na mom blogu je debata između učenika I nastavnika pa pročitaj ako želiš:)


    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  2. Tvoja opsesija DC serijama uopšte nije čudna, kada bih ja rekla svoju više ne bi mislila da je tvoja čudna... :D :D
    Najviše mi se dopada "The 100", deluje jako zanimljivo. :) <333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ReplyDelete
  3. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Učlanila sam se u tvoj blog,pa ako želiš uzvrati <3 http://doroty4.blogspot.hr/2016/03/19-cudnih-pitanja-tag-collab-s.html

    ReplyDelete

Post a Comment