Nešto malo o blogovanju...

Kako mi je jedan od najpopularnijih postova zapravo onaj ''Kako započeti blog'' koji mi se više-manje niti malo ne sviđa.Pa se ja sjetih da napišem neka iskustva koja ćete sigurno proči kroz svijet blogovanja.Jesam to inspirativno rekla.Možda ne.To su sitnice koje blog čine i kao zabavu i kao hobi.Koje su dobre,a i one koje nisu.Zbog kojih volite ono što radite i zbog kojih bi ste sutra prestali.One koje rado radite i one koje vas mirzi da ustanete.Mislim da ste mogli shvatiti poentu.Fino...

1.POČETAK 

Kada prvi put uđete da napravite blog,piše vam '' Naziv'' i tu kreće prva ozbinjana dilema...
''Hmm.. da ga nazovem Ajna's diary...ne već viđeno,a Ajna's world...zvuči poznato.Znam,Launchschtrauschtrucen(Launštrauštrucen: Grad u Njemačkoj,ja ga otkrila.Yeahh Kolumbo!) .Nee,teško za zapamtit.Sad ću ja pitati nekog!''




''Alo ljudiii,svi vi,da,da,vi!Koji dijelite životni prostor sa mnom (zvučim ko Sheldon Cooper iz Teorije velikog praska XD) kako da dam ime blogu?''-Vjerovali odgovori su gori nego pitanje.
Nema mi pomoći,gore nego da ste u Sahari.Niko da vas uputi da vam pomogne,samo onaj vaš unutarnji glas koji sa vama ogovara osobe koje su tačno ispred vas ili nisu ispred vas.
Sljedeći dio je onaj kada tražite prijevode na google translate kako bi vam pomoglo.
''Hmm , možda bi Ajnina sijalica na Engleskom dobro zvučala,idem na prevodilac...Hmm Ajna's bulb,a možda Ajna's Crazy bulbs(evo vam cool naziva za blog xd).I tako od neke sasvim obićne riječi možete napraviti COOL ime,npr. My funny bear.Gdje sam bila kada sam sebi ime smišljala?
I tako se mi odlučimo za to ime....
Zatim nam treba LINK....a to izgleda ovako;
ajnascrazybulbs.blogspot.com NE MOŽE
ajnineludesijalice.blogspot.com ZAUZETO
mycrazybulbs.blogspot.com NE MOŽE
ajnascrazybulbs2.blogspot.com MOŽE,BOŽE HVALA!
Odaberete neki RANDOM izgled i ajmo dalje...

2.PRVI POST Ako je nešto lako uraditi to je onda napisati prvi post.A ovako to i izgleda:
''Jooj pišem post,tako sam happy,jejj'' 
Da zapravo i izgleda ovako,jer tada imate tonuu ideja o koima niste pisali pa vam je zapravo lakše.
''Jaoo pa najbolje je nešto da me bolje upoznaju kao Instangram TAG (Kako ćete neko upoznat po slikama na Instagramu),ali svaka ideja počinje sa ''DA ME UPOZNAJU'' jer vam se u tom trenutku tako čini najbolje...Moj prvi post jr meni najjjjjjjjgori i iskreno da nije prvi STVARNO bih ga OBRISALA,zato PAZITE koji vam je PRVI POST.

3.DRUGI POSTKada je drufi post u pitanju on nastaje ili odmah poslije prvog ili drugi dan.A to više-manje izgleda ovako:
''Jupi,jupi,huraa daanas  jeee sannnn dvaa,drugiiii postttt pišemmm jaaa,tiram tiram tiramm(kao Štrumfovi)'' i tu ste puni ideja,pa nije neki problem,ali najgore je ono što slijedi: OČEKIVANJE :ooo

4.OČEKIVANJEIdem baciti oko malo na komentare(NE BUKVALNO,ŠTITITE OČI (SPONZOR: KLINIKA SVETI VID)).Čista ne tako lijepa NULA.Zero,Zero,Zero,Zero.To je to...Padate u depresiju.Oči vam suze.Život više smisla nema.Sponzori se ne javljaju,pare ne padaju s neba,pratitelji ne dolaze,komentara nema.Život vam se srušio kao domine.KRAJ!


I tako vam ljudi moji izgleda prvi dan blogovanja.Sada ili odustanite ili nastavite.To je na vama da odlučite.
Blogovanje je teško,mnogo teško,ja sam rekla samo mali dio,a nadam se da će biti i nastavak ako vi želite!
POZZ!!






Comments

  1. Hahahah baš sam se nasmijala čitajući,ali zapravo to ispadne nekako slično tome!Radujem se drugom postu na ovu temu!Najbolja si :*

    ReplyDelete
  2. Odličan post, pogledaj moj blog, učlani se, uzvraćam ♥
    http://meridu.blogspot.ba

    ReplyDelete
  3. Hahhaha super post ♥
    Valja napomonuti da ćete prvih 2-3 mjeseca pisati sami sebi hahah
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  4. Zaista divan i jako inspirativan post, svaka cast. Prvi put sam na tvom blogu i ostavio je super utisak na mene, tako da sam se uclanila na njega :) Ako zelis, molim te se i ti uclani na moj blog :D

    www.neramisic.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ti si genijalna,ja sam se tako nasmijala,ali zapravo kroz šalu da ti kažem da sve ovo što si napisala je istina.Pogotovo prvi post ,mrzim svoj prvi post ! -.-'' haha xd a i očekivanje je stvarno nešto što je dobro da si spomenula,jednostavno na samom početku mi očekujemo da nam se sve zbije iako nismo ni započeli raditi xd

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ReplyDelete
  6. Hahahahaha aaaa kraljice. Ali najbolje mi ovo kako dati ime blogu hahaha crkla sam.. Odusevila si me ovim postom, uclanila sam se odmaah..♥♥

    Na mom blogu je novi post "Zasto Disney serije imaju smeh u pozadini" pa pogledaj. :)I uclani se ako mozes. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Hahah, lepo si me nasmejala! Samo tako nastavi.☺

    pametnodete.blogspot.rs

    ReplyDelete
  8. Hello! Amazing post.
    Please check out and follow this blog: insightbalkan.blogspot.com

    If you do, I will return as soon as possible!

    ReplyDelete
  9. HAHAHAHAHHA ti si moj idol! :D Učlanila sam se odmah,značii ovo je fenomenalno hahaha :D ♥
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  11. Haha extra post, bas si me nasmejala, upravo je tako izgledalo moje pravljenje bloga, ziva istina.
    Uclanila sam ti se na blog ker se vidi da znas da pises extra postove i nadam se da ces se ti uclaniti na moj blog takodje.

    Chocolatemuffin555.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment