Translate

Friday, August 7, 2015

Minion movie+BTS+Update


Yoo bannana!
Nisam dugo pisala,ali kao i uvijek imam dobro objašnjenje.Bar mislim.....
jednostavno nisam za kompjuterom,a kada sjednem u udobnu stolicu i
bukvalno se ''zavalim'' ne piše mi se,ali kao i uvijek Ajna se vratiiii yeah!
Neće biti mnogo postova u posljednje vrijeme,jer mi je vikend mnogo
ispunjen.Idem u Tuzlu,pa u Sanski Most.Jedino ako ne spremim koji
post unaprijed.Ovaj post je zapravo trebao biti objavljen poslije mog
gledanja filma o Minionsima,pa da ja cijeli post posvetim tim malim
žutim bićima.No ipak ću vam samo nabrojati stvari koje su meni
inpresionirajuce i fenomenalne.

Prvo i osnovno je naravno jezik....''Ma ta la...ukulele...bonito!''
Zar to ne zvuči.....inspirujuce? Kako ja volim njiov jezik....
I sada sam skontala da ne mogu staviti sliku...NEEEEEEEEEEEEEE!

A zatim idu frizure...nije baš da sam inpresionirana kosom,ali raspored
frizure,mislim da veci imaju istu kosu,manji drugasciju,i tako.

Svi su muškarci?!
I ja sam sada bila baš vrijedna i malo to istražila.Tako da....pammm....
redateljl nije mogao neku takvu budalu zamisliti kao ženu..Iako su nam
dobro poznate slike minionsa obucenih kao žene.

Sada mogu objaviti sliku...DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Tako da su minionsi mnogo zanimljivi....i smiješni....i žuti...da
sam cak nabavila i poster sa STJUARTOM,KEVINOM i
BOBOM!Sada nemoojte pomisliti da imam ''cetli godline'' ali
minionsi su VRH!Hajmo još jednu sliku za moju dušu!











Definitivno pogledajte film!Kao i seriju TEEN WOLF iako nema nikakve
veze sa ovim postom extra je *-*
Ubrzo pocinjem sa pisanjem BACK TO SCHOOL postova..
Za sada CAO!
-Ajna

3 comments:

  1. Odličan post. Najsmešnija mi je Rijana. Gledam Teen Wolf. Ako želiš poseti moj blog i učlani se. :)

    ReplyDelete
  2. Odličan post. Najsmešnija mi je Rijana. Gledam Teen Wolf. Ako želiš poseti moj blog i učlani se. :)

    ReplyDelete
  3. Jesi li videla tik tak bombonice sa Minionsima? Preslatke suuu :)
    Pogledaj moj blog, ako hoces na http://missymj.blogspot.rs/

    ReplyDelete